مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:542023-07-12اجتماعي

فارس من| مسوولان با دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان برخورد کنند


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بدعت هایی نظیر تیراندازی در مراسم فرهنگ تلقی نمی شود، بلکه جرم است و با خاطیان برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی خواستار جمع آوری اسلحه های غیرمجاز و برخورد با استفاده کنندگان از این نوع سلاح در خوزستان شدند.

این کمپین با عنوان ثبت شده است.

در این کمپین عنوان شده است: اسلحه جنگی در خوزستان بسیار فراوان است و سالانه شاهد کشته شدن هموطنان مان در نزاع های طایفه ای، جشن و عزاداری ها هستیم از نیروی انتظامی و کلیه نهادها و سازمان هایی که می توانند در حل این مشکل یاری کنند خواهشمندیم فکری برای این مشکل کنند.

سالهاست که رسم غلط تیراندازی بر مراسم عزا و عروسی در خوزستان سایه افکنده است و تا کنون عواقب خطرناک زیادی را در این استان به همراه داشته است.

البته تیراندازی تنها به برگزاری این آیین ها ختم نمی شود بلکه در هنگام اختلاف و درگیری خانوادگی و طایفه ای نیز در برخی مواقع تیر فصل الخطاب می شود تا آسایش و امنیت را از جامعه سلب کند.

تیراندازی در عروسی پدر داماد را روانه زندان کرد چندی پیش بود که تیراندازی در یک مراسم عروسی در شهرستان اندیمشک پدر داماد را روانه زندان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مسوولان با دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان برخورد کنند

فارس من| مسوولان با دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان برخورد کنند